woensdag, november 15, 2006

D'OH?!

Maandag, 'k was één van de ongelukkigen die wél moest werken ondanks 't feit dat ik de 11e nog niet eerder gerecupereerd had (lang verhaal), realiseerde ik me plots (de Jowan is getuige) dat ik exact een maand later voor een belangrijke mijlpaal zou komen te staan. Jawadde... 'k was er efkes ni goe van. Tijd om eens na te denken over wat ik in de rest van mijn leven hier op aarde eigenlijk nog allemaal wil realizeren (daar wordt binnen een paar weken wel een postje aan gewijd). Eerlijk gezegd is dat geen prettig vooruitzicht... 'k hou er zo niet van om lange-termijn planningen op te maken... it scares the crap out of me!
Soit, maandag dus een dagske bij "nen andere klant", want mijn de kantoren waren hier (bij mijn "gebruikelijke" klant) gesloten. Stevig doorgewerkt tot pakweg 14:30 en dan vastgelopen wegens gebrek aan testdata. Dan maar geprobeerd wat data te laden... maar daar liep het fout. Blijkbaar waren er recentelijk enkele wijzigingen geweest en 'k viel van 't één probleem in 't ander. Voor ik het goed en wel besefte, was 't tijd om door te gaan... richting fitness. Aldaar een uurke getraind, maar 't ging ni zo vlot als afgelopen vrijdag (toen was ik in "wereld"vorm), maar achteraf gezien was 't ook ni slecht.

Geen opmerkingen: