vrijdag, november 10, 2006

Foir du livre...

't Is weer zover! Den Antwerp Expo (in de volksmond nog steeds "'t Bouwcentrum") heeft de deuren weer geopend voor de Boekenbeurs. Gisteren signeerde zowel Geert als Ilse hun boek De Sportieve Fijnproever. Reden genoeg om eens te "passeren" dus. Toen ik aankwam, was er geen Geert te bespeuren. Dus ff vriendelijk lachen naar Ilse en na een voorzichtig "Excuseer, 'k ben een werknemer van Geert..." antwoordde ze onmiddellijk "die is ff naar 't toilet... hij is zo terug". Inderdaad, enkele minuten later zat hij daar. Ondertussen was Sas ook toegekomen en ietske later kwam ook de Michel eens langs. Alledrie hebben we zo'n boek gekocht én laten signeren door beide auteurs uiteraard ;-) Ilse kende mijn "nickname" trouwens?! Goe bezig.
Ietske later, kregen we bericht van de Letman, die was ook onderweg. Terug naar Geert en Ilse dus. Enfin, daarna wat rondgelopen én uiteindelijk "ene gaan pakken". Op de stand van Humo kan je trouwens de "reclamekes" op groot scherm afspelen zoveel je wil. En er zijn er goei bij :-D

In een ver verleden, toen we met enkele klasgenootjes op weg waren van "den Indoor" terug naar 't school. Werden we tegengehouden door enkele Franstaligen... ze zochten de weg naar "le foir du livre". 'k Had maar met een half oor geluisterd en had "Sinksenfoor" verstaan. D'OH! 'k Heb die arme mensen dus volledig verkeerd gestuurd. Bij deze: sorry!

3 opmerkingen:

Geert Gitaar zei

En Rafke,
culinaire levensstijl al aangepast?

David aka Letman zei

Geert , hij doet zijn best: op mijn 'pintjes laten'-advies antwoordde hij 'laten niet, minderen wel'.

Rafke Magic zei

yep, vanaf 4 december begin ik te trainen voor de halve... tot dan blijf ik gewoon mijn conditie opbouwen met "alternatieve" training ;-)