donderdag, november 30, 2006

mixed emotions

Yes, yes... aan den ene kant blij, want 't is bijna weekend. Oh ja, 'k vertrek morgenvroeg rond een uur of 9 naar Zwitserland (Bern). Hmmm... Zwitserland. Land van racquelette, uitgebreide ontbijten (mét joghurt), natuur (frisse lucht als ge in de bergen zit) en zelfs schone vrouwen ;-) 't Wordt alweer een UWP mini-reunie. Zelf pik ik eerst Adriaantje op in Neustadt (Duitsland) en vervolgens rijden we met z'n tweekes door naar Aschi (die woont in Bern). Onzen drummer, Chris, ne Canadees die in Stockholm woont, komt ook, samen met James (ook nen alumnus, maar niet van ons jaar, en tevens Canadees die in Stockholm woont). Uiteraard komen er enkele Zwitserse dames ook (Jolanda, Conny, Bea...).

Aan den andere kant ben ik ook triest... want, de "Kukke" heeft ons verlaten. Hij werkt nog steeds voor dezelfde firma (no worries), en zelfs nog voor dezelfde klant... MAAR op een andere afdeling. 't Zal varen. Een tijdje geleden had de "Geronimo" ons al verlaten (tiens, we hebben nog altijd genen afscheidsdrink gehad), dus nu zit ik hier nog met de "Gust". Ni da'k mij met de Gust ni amuzeer, hé. Begrijp me ni verkeerd. Maar 'k ga de "pestsessiekes" en de "target exercises" wel missen.
Al goed dat we ne vervanger hebben gekregen voor de "Kukke", nl. de Steven. Maar die heeft nog geen nickname. Wie weet is die ook wel te vinden voor "pestsessiekes" en "target exercises" ;-) Da valt nog af te wachten natuurlijk.

1 opmerking:

Rafke Magic zei

correctie: James komt niet mee, maar wel... Anna from Sweden ;-)