donderdag, november 30, 2006

Bewegen is gezond!

Gisteren op De Laatste Show hoor ik Margriet Sitskoorn iets zeggen in den aard van "door te bewegen, maak je nieuwe hersencellen aan en stimuleer je je brein" en nog "3 keer per week een half uurtje wandelen is al genoeg".
Nu weten we ook dat door (overvloedig) alcoholgebruik hersencellen afsterven.

Zou dit proces dan tegengegaan worden als we al drinkend sporten???

Soit, 'k was eigenlijk naar FCB Olé Olé aan 't kijken, maar na een tijdje boeide mij dat niet meer en zo kwam ik al "zappend" bij De Laatste Show terecht. 'k Zag net de aankondiging van Joke VDV en Geert H. Hmmmm... Joke :-P Awel, als ik ooit ne one night stand met een BV naar keuze zou mogen hebben, dan kies ik ongetwijfeld voor Joke!!! Hoewel, Anneke De Keersmaeker, Zohra en Kadèr Gürbüz wil ik ook wel eens aan de tand voelen ;-)

3 opmerkingen:

David aka Letman zei

Joke ziet er niet slecht uit maar zo vind je er ook 13 in een dozijn hé. Neem in ieder geval iets mee om in haar mond te stoppen want veel zinnigs komt daar niet uit hoor.

David aka Letman zei

Ok, gelieve die laatste zin niet schunnig op te vatten.

dejerre zei

da's uiteraard een wiskundig en natuurkundig gegeven: al zuipent sporten of al sportend zuipen levert qua hersencellen een break-even op !!