maandag, december 04, 2006

Bern, baby Bern. Quéso inferno!

't Zit er alweer op, mijn weekendje in Zwitserland. 'k Heb mij ongelooflijk goe geamuseerd, maar tevens véééél te weinig geslapen. Vrijdag rond 9:30u vertrokken. Toen ik donderdagavond was thuisgekomen van de fitness, bleek mijn koffer (van den auto) niet meer te sluiten :-( Dus vrijdagochtend eerst ff langs de VW garage gepasseerd. Daar weten ze tenminste wat "customer service" betekent. 'k Mocht mijn wagen ONMIDDELLIJK binnenrijden en na een kwartierke was 't in orde.
Soit, door die "vertraging" kwam ik ook iets later dan gepland in Neustadt aan ('k zou eerst mijn maat Adrian nog oppikken). Daar snel iets gegeten en dan rond 14:15 doorgereden richting Bern.
Wij zijn rond 18:30 daar aangekomen en na 't inchecken zijn we iets gaan eten in "the Spaghetti Factory" samen met Aschi (onze Zwitserse maat) en Deka (een UWP studente uit Curaçao). Vervolgens zijn we naar de Bierhübeli geweest alwaar een "karaoke from Hell" aan de gang was. Zalig concept trouwens... een "live" band speelt rocknummers en mensen uit 't publiek mogen op 't podium komen zingen. Spijtig genoeg waren de meesten barslecht :-) Tot mijn grote verbazing was Chris (Canada/Zweden) niet enkel afgekomen met Anna (Zweden), maar tevens met James (Canada/Zweden), Ulrika (Zweden), Synnøve (Noorwegen) en Gwen (Duitsland). 't Was zalig om die allemaal nog eens terug te zien. Uiteraard waren er ook een massa Zwitserse alumni aanwezig.
Zaterdag was er in Ittingen dan een UWP show (cast A06) en daar kwam ik enkele van mijn ex-reisgenootjes tegen: Bea, Andrea, Claudia, Connie, Natalie, Sylvie, Myriam, Yolanda(li) en bovendien zelfs iemand van onze zustercast (D96), Nadine, die mij blijkbaar na 10 jaar gewoon "herkende"?! Needless to say... I was impressed.
Na de show zijn we met nen hoop alumni op café geweest (daar ook ene Isabel leren kennen... grrrr) en vervolgens (veel te laat trouwens) gaan maffen.
's Morgens moesten Adrian en ik reeds om 10u uit checken :-( Daarna zijn we gaan ontbijten bij Aschi en vervolgens was 't tijd om het mooie Zwitserland te verlaten :'-(

Geen opmerkingen: