vrijdag, december 08, 2006

Brasschaat & Ollanders

Gisterenavond eindelijk nog eens ene gaan pakken met "de Kerre". We proberen al meer dan een maand af te spreken, maar telkens komt er iets tussen (werk, ziekte, een ongeval met vluchtmisdrijf op de Bredabaan, ...). Gisteren niet dus. De Kerre en ik kennen elkaar van op de Unief ('t RUCA). We zijn samen gestart in '89, tevens samen blijven "plakken" in '91 en vervolgens samen afgestudeerd als Handelsingenieur in de Beleidsinformatica in '95.
Soit, we hadden gisteren dus afgesproken in Brasschaat in café De Kroon (op de Bredabaan). Gezellige keet... maar ongelooflijk veel Ollanders. We zaten precies 50km verder noordwaarts. Nu mag ik eigenlijk ni klagen, want er waren een paar knappe Ollandereskes bij :-) Eéntje van hen vond het blijkbaar nodig om "haar balkon" aan Jan & Alleman te tonen. Niet dat het een lelijk balkon was... verre van zelfs, maar 't was er wel écht over. Vrienden bloot, da hoeft ni echt voor mij. Een beetje aan de verbeelding overlaten mag wel, vind ik.
Oh ja, blijkbaar was er ook een "bekende" (tot gisterenavond voor mij echter totaal onbekend) mode-ontwerpster (MS) aanwezig. Toffe madame precies.
De Kerre wou nog effe afzakken naar Le Muguet, maar dat zag ik echt ni meer zitten... 'k ben naar huis gereden en in mijn bed gekropen. Vanavond is 't immers een bedrijfsfeestje in de, volgens één van de Ollandereskes, "kut"Pier19 (in 't stad). 'k Ben eens benieuwd of 't er echt "kut" is :-)

2 opmerkingen:

dejerre zei

blote tetten ... het leven van eenn consultant ..

Anoniem zei

..."bloot, da hoeft ni echt voor mij"...

De 20km van Brussel is een anders mens aan het maken van ons aller Rafke :-D.