woensdag, december 27, 2006

De Vijf!

Zoals beloofd in post lap...

De vraag luidt: noem vijf dingen die men wellicht niet over u weet...

't Antwoord is echter ni zo simpel... er zal altijd wel iemand zijn die één van die dingen al wel weet. Enfin, bon, soit, here we go:

1. 'k ben eigenlijk een zeer verlegen persoon
(soms neemt dit zelfs extreme vormen aan, hoewel het de laatste jaren fel verbeterd is)

2. een jaar of 17 geleden heb ik 't einde van de tunnel gezien...
(na een ietwat hevige reaktie van mijn immuniteitssysteem, gelukkig was ik op dat moment reeds in 't ziekenhuis)

3. 'k heb (ondanks 1.) meer vriendinnen dan vrienden...
(spijtig genoeg woont 95% daarvan niet in België)

4. één van mijn beruchtste uitspraken én streefdoelen is:
'k wil binnen zijn op m'n 40ste
(maw 'k ga dringend den Euromillions moeten winnen óf een nieuwe carrière moeten starten)

5. here goes my credibility... 'k heb ooit opgetreden op 500'000 liter bier(in de brouwerij van Alken)... samen met DW.
(en in 't zelfde jaar stond ik trouwens ook op 't podium in Vorst Nationaal én in the Fox Theatre in St. Louis, kwestie van mijn credibility ineens terug wa op te krikken... hehe)

1 opmerking:

Geert Gitaar zei

5 bloggers om dat stokje aan door te geven, Magic !!!!!!!!