zondag, december 24, 2006

onaangenaam verrast...

... 't was daarnet tijd voor mijn 15 minuten loop van deze week. Donderdag nog properkes 20 minuten afgewerkt, met al iets meer moeite dan ervoor (ff moeten stappen om de hartslag naar beneden te halen). Vandaag was 't buiten te doen... ineens ook 't moment om mijn nieuwe speeltje uit te testen. Yes, da's dus ideaal om mee te gaan lopen, hé. Effectief zo groot als ne postzegel, en ge "clipt" het gewoon aan uw broek (of short als 't wa warmer is), trui of T-shirt, druk op play en 't is vertrokken. Qua tijdsinschatting is 't ook wel cool... 'k moest vandaag 3 nummerkes lopen (beginnen met Nena, vervolgens Ian Van Dahl en tenslotte 10CC) ;-)
't Lopen zelf was al een héél pak minder :-( Hartslag ging pijlsnel de hoogte in, tot pieken waar ik nog ni geweest ben (sinds ik met een hartslagmeter train uiteraard, want daarvoor ben ik er waarschijnlijk ettelijke malen geweest). Enfin, 'k ben tijdens 't tweede nummer ff gestopt met lopen en heb wa gewandeld. Mijn hartslag ging redelijk snel naar beneden... da's al een goed teken, ni? Vervolgens terug in gang geschoten om de laatste minuten te vervolmaken. Daarna wat "uitgestapt" en nog wat gestretcht.
Al bij al had ik er een slecht gevoel bij... zou 't aan de koude liggen dat mijn hartslag zo snel en zo hoog ging? Ben ik ziek aan 't worden? Of is mijn conditie op een paar dagen tijd zo sterk achteruit gegaan???
'k Ga 't me vandaag in elk geval ni meer al te veel aantrekken... sebiet is 't alweer uitgebreid eten (ahaaa... da's misschien de boosdoener... de afgelopen dagen waren er vooral van food for the soul ipv food for the body) en feesten met de ouders, broers, en mijn twee erfgenaampjes ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mister magic,

een quiz vraag:

Wat is de oorsprong van de groepsnaam 10cc?

Groeten,
J

Rafke Magic zei

J toch... dat zou jij zelf moeten weten, hé ;-)
'k Zal 't u wel eens tussen pot en pint vertellen de 19e (als ik de juiste J voorheb tenminste) :-)