donderdag, december 14, 2006

essevee

Speißig, speißig, speißig!!! 'k Vond nl. dat Essevee veel meer verdiende dan met 0 - 3 den boot in te gaan tegen de mannen van Ten Kate. Een niet-gefloten "pinanti", een ongelooflijk belachelijke gele kaart, ... 't deed me eerlijk gezegd denken aan een thuismatch van den Beerschot.
Soit ze hebben 70 - 75 minuten héél goe meegespeeld! In 't begin ff overdonderd, maar na den eersten tegenprik toch wreed goed herpakt. En hoe... gedurende een goei 20 minuten speelde Ajax precies ni mee. Chapeau voor Frank Dury en de zijnen!!!
Tijdens de match genoten van een goei Trappistje en ne zak Pickels chips... op ne verjaardag mag er al eens gezondigd worden, ni waar? Trouwens 'k ben na 't werk eerst braafjes gaan trainen (hoewel ik daar helemaal geen zin in had).

't Vieren van mijn verjaardag doe ik wel als ik er effektief ook zo oud uit zie ;-)
De "slechte" vrienden, worden eind januari/begin februari uitgebreid getrakteerd in mijn tijdelijk nieuwe stek!

Geen opmerkingen: