dinsdag, december 12, 2006

No way back!

't Is zover... 'k heb een trainingsschemake laten opstellen om mij voor te bereiden voor de 20km van Brussel. Trainer/opsteller van dienst, de Wim van Sportopolis, blijkt tevens trainer (geweest) te zijn van één mijner managers en tevens een geoefend triatleet (meer info over triatlon). Deze week is 't nog 3 maal een kwartier lopen aan een hartslag van 155 en vanaf volgende week doen we bij 2 van die 3 maal 5 minuten bij (aan dezelfde hartslag). De week erop doen we overal 5 minuten bij en zo gaan we 7 weken verder. De laatste week van januari zou ik dan 2 keer 50 en 1 keer 45 minuten moeten lopen per week.
Daarna volgt een nieuwe conditietest op de loopband. Tegen dan zou mijn snelheid al hoger moeten liggen en zou mijn hartslag minder snel omhoog gaan bij 't lopen.
'k Ben benieuwd...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hou ons maar op de hoogte, ik ben zelf ook curieus hoe 't vordert. Veel succes!!