maandag, december 18, 2006

eerste 20 minutenloop

Tja... vandaag beginnen we de duur van het lopen op te drijven... doel was 20 minuten aan een hartslag van 155. Vermits het nog een oud toestel betrof, heb ik ipv op hartslag op tijd en snelheid (manueel in te geven) getraind (de hartslagindicatie van het toestel liet immers serieus te wensen over).
Enfin, zo gezegd zo gedaan. 'k Vreesde op voorhand reeds dat het niet gemakkelijk zou worden, want mijn neus zat tamelijk dicht. Maar, de aanhouder wint, is me vroeger aangeleerd, dus ikke sportkledij aan en op de loopband. 't Vermoeden werd vrij snel ingelost. Resultaat: 'k heb 3 keer moeten "wandelen". Desondanks heb ik de 20 minuten rondgemaakt en daarna nog 10 minuutjes "gestept". Toen was 't pijpke wel uit en ben ik maar gaan douchen.
Hopelijk gaat het woensdag beter, want dan is 't de volgende 20 minuten. Vrijdag pak ik een break en als 't zaterdag goed weer is, ga 'k 's middags nog eens in 't park (Den Brandt) lopen. Misschien doet de buitenlucht me wel deugd... misschien ook ni. Time will tell :-)

Geen opmerkingen: