dinsdag, november 07, 2006

druk weekendje...


...zaterdag samen met de buren onze "traphal" geschilderd. Dus vrijdag redelijk op tijd mijn bed in en zaterdag om 7:30 eruit (CRAP). Tegen 8:30 heb ik mijn voordeur opengedaan en "den Bob" en "den Herman" waren al bezig. 'k Ben er dan ook maar direkt ingevlogen en heb verder "de randjes" geschilderd. Toen ik beneden was, kwam "den André" ook buiten (had precies een zwaar nachtje achter de rug). "Den Ives" had zich blijkbaar overslapen... die kwam pas piepen als wij al met "de rollen" bezig waren. Soit, rond 11:30 was de klus geklaard... toen kwamen de woorden "'k stel voor dat we ff gaan eten en dan daarna de deuren schilderen". Mijn eerste gedacht was "WTF??? Deuren??? Fuck, mijn voordeur wordt binnen 't half jaar vervangen!". Anyway, vermits iedereen zijn voordeur zou schilderen, heb ik ni lastig gedaan. Enfin, tegen 15:30 was alles "als nieuw". Rap gedoucht, rap naar de speelgoedwinkel voor cadeaukes voor 't neefke (die had zondag zijn verjaardagsfeestje), nog wa boodschappen gedaan, rap iets gegeten en dan richting Sint-Pieters Woluwe voor de Europese première van de nieuwe UWP show (Cast A06 was in België). 'k Had ginder afgesproken met ne goeie maat van mij, Adrian (uit Duitsland) en met Nathalie (een alumni uit Luxemburg). Ze zouden 's avonds ook bij mij "crashen". De show was volledig anders dan in "onze periode", maar 't was wel bangelijk om mee te maken. Er waren enorm veel alumni, dus dat zal er ook wel toe bijgedragen hebben. 't Fotooke, gemaakt met mijn gsm toestel (1.3 megapixels), is getrokken vanop 't balkon in 't CC van St Pieters Woluwe. Nà de show was er een alumni receptie ('t was er snikheet) en na wat gebabbeld te hebben met ouwe bekenden, zijn we (Adrian, Nathalie en ikzelve) richting Wilrijk getrokken. Thuis nog een fles wijn en ne zak chips gekraakt en vervolgens rond een uur of 3 dan toch maar gaan slapen.
Na 't ontbijt 's zondags directemundo richting neefke, die zéér blij was met z'n cadeaukes (een écht monopolyspel, waar hij al héél lang op wachtte, en een Harry Potter spelleke voor zijne Gameboy Advanced). 'k Had uiteraard de eer om direkt een spelleke monopoly mee te doen én 'k moest ook blijven eten. Daarna nog wat nagepraat met de schoonzus (mijn broer was ondertussen al met 't neefke vertrokken naar de Jiu Jitsu) en vervolgens naar huis gereden. Daar snel naar 't laatste stuk van Alex Agnew zijne Ka-Boom show gezien, de eerste aflevering van Marathon en vervolgens de uitzending van Marathon van zondag zelf gezien. Daarna nog ff sportief gedaan (gesurft) in een poging info te vergaren van onze "helden" in NY, maar 't is me ni gelukt.
's Maandags hadden ze hier op den bureau alle uitslagen al ;-)

Geen opmerkingen: