woensdag, juni 13, 2007

Wassaaaa?

Hehe... uitspraakske van één van de Florideese Jen's. 'k Moest daar "plots" aan denken toen ik over een titeltje voor deze post aan 't breinstormen was. Hmmm... Floridaaah! Gisteren trouwens nog een mailtje van de andere Jen uit Florida gekregen. Alles is relatief goed ginder en de vraag kwam "when are you visiting us again?". Ja lap, 'k heb m'n zomervakantie al geboekt. Anderhalve week Bulgarije met de twee J's uit K. Dus mijn volgend bezoekske is alvast een jaarke uitgesteld... of... zou 'k misschien in 't najaar ff mijn kleur gaan bijwerken voor een paar dagen?
Time will tell :-)
Swat, 'k wou eigenlijk een verklaring geven waarom er de laatste tijd niet meer geblogt wordt over m'n sportieve aktiviteiten. De reden is redelijk voor de hand liggend... 'k heb al een tijdje (anderhalve week ondertussen) niet meer gesport. Foei, zal u denken. Tja, shit happens! Enerzijds had ik last van m'n scheenbeenvliezen en vreesde ik een opkomende ontsteking aldaar (geloof me vrij, zo'n blessure vergt een heel langzaam herstel). Anderzijds zat ik met een beginnend vallingske (te wijten aan "plotse" temperatuursveranderingen, slaaptekort, stress, ...). Enfin, da vallingske is van 't weekend volledig uitgebroken en ondertussen slik ik redelijk straffen dope. Menig wielertoerist zou jaloers zijn op m'n pillen :-D
Anyways, 't begint ondertussen te beteren, dus de kans is reëel dat ik van 't weekend terug richting fitness ('t spel is, zoals de opmerkzame lezer kan zien, ondertussen van naam veranderd). Eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om nog eens goe te zweten!

1 opmerking:

Anoniem zei

we hopen dat je zoveel fun en zon gaat hebben in Bulgarije als in Florida :o)