zondag, november 23, 2008

24 Redemption

Vanochtend opgestaan rond 9u, m'n sportoutfitje aangetrokken en naar de fitness gegaan. 't Was frisjes buiten, maar de zon scheen volop... da's toch nét iets aangenamer dan wat ik de afgelopen weken in België zag 's ochtends. Soit, 'k heb twee keer een kwartier gelopen en daarna nog een kwartierke "los"gefietst. Dan was 't tijd voor een warme douche én uiteraard een ontbijtje. Vier sneedjes "grof" rozijnenbrood. Zalig, vooral als 't getoast is en je ze besmeert met een laagje boter. Lekker!!! Van m'n Sjoeke hoorde ik dat er in België sneeuw ligt... allé, en ik hier maar zeggen dat we de laatste jaren in België geen sneeuw meer hebben. Goed bezig!
M'n koffer is gepakt voor twee weken! Inderdaad volgend weekend kom ik niet "naar husi", maar ga ik bij vrienden logeren en aldaar Thanksgiving vieren. 't Is daar trouwens iets warmer dan hier in Atlanta.
'k Heb net de patatjes op 't vuur gezet én m'n stukske zalm voorzien van een kleine marinade (ben eens benieuwd wat dat straks gaat geven). De overschot van de patatjes zal ik moeten invriezen. 't Zijn er sowieso te veel om in één keer op te eten en ze twee weken laten liggen, zag ik niet echt zitten.
Bon, nu nog wat DVR kijken en binnen een tweetal uurkes vertrekken naar de luchthaven. 'k Ga m'n auto immers op de "economy" parking achterlaten.
Ah, vanwaar de titel? Awel, vanavond maken de gebruikelijke cartoons (The Simpsons, The Family Guy, American Dad en nog ééntje waarvan de naam me ontglipt) plaats voor een twee uur durende premiere van de nieuwe 24 reeks!

1 opmerking:

Rik zei

Het heeft hier inderdaad serieus gesneeuwd gisteren. Wij zijn zaterdag teruggekomen van Ilfeld door de sneeuwstormen en waanden ons gisteren terug in het Noorden. Vanmorgen is het meeste weer weg, want de temperatuur om 9 uur was al +1,5!