donderdag, november 20, 2008

back on US soil

Yes, gisteren (vanuit mijn huidige tijdszone gezien, maw dinsdag dus) teruggevlogen naar de States. 'k Had twee "stoelen" ter mijner beschikking, dus 'k had plaats genoeg. Twee van de drie films heb ik uitgekeken (Journey to the center of the world & Get Smart!), tijdens de andere (Mama Mia) heb ik geslapen en wat gelezen (boek van Bob Mendes). De aankomst in Atlanta was vlot en zelfs bij de immigratiedienst ging het tamelijk snel vooruit. Daarna met m'n bagage op de metro. 'k Had gehoopt bij mijn eindbestemming een taxi tot thuis te nemen, maar dat bleek ijdele hoop te zijn. Dus, te voet met m'n twee koffers, rugzakske én pc-tas. En 't was koud... berekoud!!! Maar, de zon scheen en dat maakte het allemaal wat draaglijker.
Vanochtend vroeg opgestaan (5:30), rap gedouchet en richting vliegveld gereden. Daar net op tijd voor de vlucht naar Washington en rond 10u zat ik op m'n bureau bij de klant. 'k Werd héél goed onthaald (zelfs van iemand waarvan ik het helemaal niet verwacht had). Enfin, direkt tot de orde van de dag en verder werken aan het probleem van vorige week (ondertussen heb ik meer details gekregen). Vanmiddag kwamen dan nog twee andere problemen (ECC, niks met BI te maken) aan het licht en voor beiden heb ik (althans theoretisch) een oplossing gevonden. I'm back!!!

Geen opmerkingen: