donderdag, november 27, 2008

Rafke upgrade :-)

Damn, m'n nachtelijk "werk"avontuur, hoewel het goed was gelopen, viel 's ochtends m'n frank dat ik één klein, doch héél belangrijk, detail vergeten was, nl. de eerste stap... daar waar het eigenlijk allemaal om te doen was! Enfin, vandaag na m'n eerste taske "latté", heb ik die stap uitgevoerd en zonet de hele "rimram" terug opgestart. Let's cross our fingers!

Oh yeah, baby! Gisteren maar liefst twee keer geüpgrade :-) De eerste keer riepen ze aan gate B76 in Washington, Dulles "Will the following people see me at the counter for their upgrades: Reejf Boewdewins, ...". Allrighty then! Van 12D naar 5A ;-) Zalig! Heb de Cabus nog eens gesponsord... allé, Delta heeft em gesponsord want 'k moest uiteraard niks betalen. In Atlanta was er een gate change, en aan de nieuwe gate begon de boarding tamelijk snel. 'k Was 11e op de upgrade list en er waren maar 10 plaatsen. Nadat 1st class geboard was, werd er één persoon "gepaged"... twee minuten later verscheen BOU/R op de cleared list én m'n plaats was opnieuw vooraan in 't vliegtuig (3A). Naast mij zat één of ander "foorgrietje" die blijkbaar de baas was in haar familie... haar ouders zaten naast ons en haar zus schuin achter ons, maar alledrie dansten ze naar de pijpen van "blondie" met vééééél te veel parfum op (en dan spoot ze nog regelmatig bij). Soit, ze had ne schone glimlach. Maar 'k beklaag de man (of vrouw, politiek correct blijven) die daar de rest van zijn/haar leven mee moet delen. Soit, not my problem :-)
Gisteren nadat Brian me had opgehaald ben ik voor de eerste keer sinds ik "hier" woon, naar de "Golden Arches" geweest. Tevens ook m'n eerste echte drive in (sinds de verhuis).
Ah... de kalkoen is zonet uit de oven gehaald... mmmm, 't ruikt hier ongelooflijk lekker. Dat belooft voor straks. De "after dinner drink" staat ook al te pruttelen (cranberry cider + spices + rum, die laatste wordt pas op 't einde toegevoegd). Morgen nà de "black Friday" traditie toch maar ff naar de fitness hier.

2 opmerkingen:

Inge zei

Mmm, die cranberry cider klinkt niet slecht. Wij hebben hier zoiets gelijkaardig staan van Terschelling. Mjammie...

Anoniem zei

Cabuske dankt Delta ;-)