maandag, november 24, 2008

late vlucht

'k Had ervoor gekozen om vanavond nog eens een "late" vlucht te nemen (nl. die van 8:05). Zo kon ik op m'n gemak m'n koffer inpakken en wat langer genieten van m'n verblijf "thuis". 's Avonds gaat de security in Atlanta al iets trager dan ik normaal ben, maar... nog altijd een pak sneller dan 's vrijdags in Dulles! Zodoende zodus, kwam ik veel te vroeg aan de gate aan. Geen nood, 'k had immers leesvoer bij (een paar P-magazines en een nieuw boek: "Vodka" van Boris Starling).
Toen het eindelijk aan ons was om te boarden, besloot ik om toch maar effe naar de cleared list te kijken. Op de eerste plaats blinkte "BOU/R" met daarnaast 07A. Yeah, baby, yeah! Rafke zit in First Class (op een Boeing 757 en zo te zien een redelijk nieuw toestel). Zaaaalig!!! Plaats met hopen en een individueel tv toestel (van prima kwaliteit trouwens) waarop ik naar "Meet Dave" heb gekeken. De tijd "vloog" (letterlijk) voorbij. 'k Denk da'k terug wat meer 's avonds ga vliegen (hehe)!!!

Geen opmerkingen: