donderdag, mei 18, 2006

AAAaaaaahhhhh....

NU weet ik waarom er deze week geen hotels meer vrij waren in de buurt van "den bureau" in Parijs... die ligt nl. vlakbij het Stade de France alwaar gisteren de finale van de Champignon Liga werd gespeeld ;-)

Soit, 'k heb er ni veel van gezien... 'k lag om 21u al in mijnen tram :-S Maar, 't heeft goed gedaan (ben nog altijd niet bijgeslapen, zenne... da's hopelijk voor van 't weekend). Zalig geslapen trouwens.

Gisteren nog eens gefitnessed en 't begint terug te marsjeren :-) Spijtig genoeg waren de loopbanden bezet toen ik nog eens ff wou "testen". 'k Zal dat dan vanaf maandag eens regelmatig in de Radisson doen, hé. 't Voornemen is om elke dag 's morgens een half uurke te trainen, daarna een douchke, ontbijten (en heel vriendelijk lachen naar de oh zo vriendelijke Aussie Waitress) en na 't tandenpoetsen (iets wat héél weinig hotelgangers doen na 't ontbijt trouwens... d'oh) een wandelingske richting bureau. Volgende week zullen er géén overuurkes gepresteerd worden. 'k Heb er al genoeg gedaan. Nee, nee... deze keer gaan we ni stressen. En donderdag... tja... dan ga ik eindelijk eens iets in Parijs zien zeker. Hopelijk is 't wa goe weer. Nen date met Aussie zal er wel ni inzitten :-S
Of 'k kan natuurlijk ook eens uitslapen, rustig ontbijten, beetje chatten met wa vriend(inn)en, iets intensiever fitnessen, etc... Soit, we zien nog wel.

Als er één van de vrouwelijke lezers hier zin heeft in een nachtje + vrij (donder)dagje in Parijs, 't bed in mijn kamer ginder is groot genoeg ;-) Misschien sponsor ik het Thalysticket wel!

Geen opmerkingen: