maandag, mei 15, 2006

België...

...is toch een schoon landje :-)
Yes, eindelijk nog eens een weekske thuis... deze week zitten de "normale" hotels (onder de 400 € per nacht) allemaal propvol. Het reisbureau had me twee voorstellen gedaan: Hilton (Arc de Triomphe) en Warwick (Champs Elyssées)... maar dat vonden ze hier nét ietske te duur. Zelf zat ik er niet mee in uiteraard. Stel u voor, ontbijt met Miss Paris zelf... of beter nog, haar zus Nikki :-P
Enfin, terug in Anderlecht vandaag. 'k Ga seffens de "vernieuwde" fitness eens een bezoekske brengen, se. 't Is nodig. Drie weken Parijs is slecht voor 't lichaam. Volgende week ga ik ginder "normale" uurkes presteren ('k zit er toch alleen) en niks te overuren (en bijgevolg avondeten tussen 21 en 23). Gewoon rond 18u mijn broodje en af en toe eens een pizzake... Ristorante L'Antipasto (48. Av. Edouard Vaillant, 92100 Boulogne) heeft de beste... by far!!!

Gisteren trouwens bij nen Italiaan in 't stad gaan eten met de ouders. 't Was ni slecht, maar diejen in Parijs is een pak beter. Enfin, we zijn gepasseerd langs de plaats waar da klein meiske en haar babysit zijn neergemaaid... ongelooflijk. 't Is op nog geen 2 minuten stappen van waar ze woonde. Het restaurant van de ouders is wegens omstandigheden gesloten. Man, da moet pas erg zijn!!! En nog straffer... dieje loser die ze heeft neergeknald woont ('k hoop dat hij effektief levenslang krijgt)/woonde op nen boogscheut van mij?!?! In vogelvlucht 500m denk ik. Good busy :-(

Geen opmerkingen: