woensdag, mei 03, 2006

flexibility test

Jawadde, zondag alweer eens een "bangelijk" feestje gemist wegens "nuchter blijven" én vroeg gaan slapen om maandag heel de dag te kunnen studeren. 'k Zou deze week een training geven, maar gisteren ben ik te weten gekomen dat die geannuleerd is. Soit, dan maar ff naar de projektleidster gebeld en ja hoor... 'k mocht direkt mijn valieske gaan inpakken en op den eerste den besten tgv naar Parijs vertrekken... JIPPIE :-)
In Parijs aangekomen, bleek er een MEGA file te staan tussen Gare Du Nord en twee straten verder... daar moest mijnen taxi uiteraard door. 'k Denk dat we een dik kwartier gedaan hebben op nog geen 500 meter (en 'k had dan al een goei half uur gewacht in de rij voor de taxi's). Enfin, eens daar voorbij, vloog dieje pee richting Sofitel (de Radisson was volgeboekt deze week). Tegen 19u kwam ik aan op den bureau en de jongedame aan de receptie kon ff ni volgen :-D Soit, 'k heb haar duidelijk gemaakt da'k op de VIP lijst sta en ze verontschuldigde zich en overhandigde me mijn VIP badgke... yeah, baby, yeah!!!
Enfin, de Canadese, Amerikaanse, Belgische en Franse collega's begroet... hier nog ff wa jokeskes getapt en dan richting Japans restaurant voor een ongelooflijk heerlijke (en tamelijk gezonde) maaltijd :-) 't Is hier wel een pakske duurder dan in Toronto...
In de Sofitel heb ik nu een kamer met internet tv... cool... dacht ik, maar 't grapke is ni gratis :-( Enfin, misschien da'k één dezer toch 's avonds wa ga surfen (lees: chatten met het thuisfront). Volgende week terug in de Radisson en aldaar is de internetconnectie in de kamer volledig gratis :-)
Anyway, 'k ga hier nog eens proberen om de collega's zich richting refter te laten bewegen, want 'k sterf hier bekan van den honger!!!

Geen opmerkingen: