dinsdag, september 26, 2006

10 years ago...

...zat ik nu ergens in Liechtenstein. Toen we ergens eind januari, begin februari van dat jaar onze "tour" te horen kregen, was ik eerlijk gezegd ontgoocheld. Later bleek dit volledig onterecht te zijn. Wij zijn immers gedurende 7 maanden door de "Mid West" en langs de "East Coast" van de States gereisd, hebben een spin-off naar Bermuda gedaan, opgetreden in Atlanta (tijdens de zomerspelen) en vervolgens doorgereisd richting Europa. De Europese tour begon eind augustus in Zwitserland. Hmmm... Zwitserland, één van de beauties van Europa. Schone natuur, ongelooflijk lekker eten (met zeer uitgebreide ontbijten), vriendelijke mensen, gezonde berglucht, etc... Mijn "tegenzin" werd vrijwel onmiddellijk omgezet in een "wow" erlebnis. Idem dito met Liechtenstein. De beauty is gelijkaardig aan die van Zwitserland, maar 't landje is als het ware nóg kleiner dan "den Belgique".

Anyway, "ze" zijn opnieuw begonnen (officiële site). Voorlopig ga'k er ni dieper op in... de uitleg op Wikipedia is redelijk duidelijk. Afgelopen weekend was er een meeting met enkele Belgische Alumni en er werd ons een beetje meer uitleg verschaft over 't nieuwe programma. Een aantal dingen bevallen mij wel (en zijn misschien zelfs beter dan "in onzen tijd"), maar 'k zou 1996 voor geen geld van de wereld willen veranderen. 't Was by far 't beste jaar uit mijn leven!!!

By the way, nog 17 dagen en 'k vertrek richting Florida... Jenny (een vriendin gemaakt tijdens dat jaar) bezoeken én mijn kleurke voor de winter verzekeren.

2 opmerkingen:

dejerre zei

"up with fkn people" ?!? .... oh my God !!

Tien jaar geleden speelde ik bij 'Satanic Erection' ... onze boodschap was iets minder vrolijk ... Wij bezochten dan ook enkel bedufte jeugdhuizen ... verder dan Brussel-Halle-Vilvoorde zijn we nooit geraakt. ..

Rafke Magic zei

hehe... en ik ben tot in o.a. The Corn Palace (South Dakota), The Fox Theatre (St Louis), één of andere opening van de Olympische Spelen, the Coke Headquarters, een cruise ship van Carnival, een strand in Bermuda, de brouwerij van Alken (op 500 bakken bier) en zelfs tot in Vorst Nationaal geraakt ;-)
ni slecht voor een klein Belgske, hé

btw heb ook ooit in een "noise" groepke gespeeld... wij zijn toen nooit verder dan onze kelders geraakt, daarna met enkele rockgroepkes in wa bruin cafés en één keer op de Grote Markt in 't stad opgetreden