zaterdag, september 02, 2006

Woord van dank aan het Cernum Management Team!

Vandaag was 't de eerste (bij mijn weten toch) Cernum Family Day in Bokrijk. Oorspronkelijke reden van dit samenzijn was de "tegenprestatie" van onze managers na één van de vorige "activity days" (of "Get2Gathers" in Cernumtaal). Zij zouden nl. met z'n 3'en een BBQ voor alle werknemers moeten ineensteken. Wel, uiteindelijk is het dus een dag geweest voor de werknemers en hun gezin.
We werden verwelkomt aan de parking door Sas én kregen onmiddellijk een paraplu overhandigt (dank u Ann). Daarna was er een lunch voorzien en vervolgens waren er verschillende activiteiten gepland, waaronder paintball (waarvoor ik uiteraard gekozen had). 'k Kan hier natuurlijk nog ff uitwijden over het "verfballen", maar dat is eigenlijk niet de bedoeling van deze post.
Nà de activiteiten was er idd een BBQ (zeer lekker trouwens... en sorry Letman en Geert, 'k heb twee maal gezondigd... rood vlees én nagerecht... 'k zal 't er morgen afsjotten, ok?). Voor de allerkleinsten waren er ook twee springkastelen voorzien... maar dat was buiten enkele collega's gerekend uiteraard. Yep, "Geronimo", "de Kukke", "de Maertens" en ikzelf voelden het kind in ons terug opkomen en wij hebben het grootste springkasteel (eigenlijk een dubbele "rijsaf") onder handen en voeten genomen. Mijn knieën doen er nog pijn van (schaafwondjes van het naar beneden getrokken worden door mijn lieftallige collega's... hehe). 't Was megavermoeiend ook trouwens, dus 'k heb al een deel van mijn "slechte" calorieën verbrand (en als 't ni zo is, tant pis).
Anyway, we zijn weer aan 't afdwalen... doel van de post: nen dikke merci aan Geert, Koen en Stefaan uit de grond van mijn hart! 't Was alweer een geslaagde dag (trouwens aan allen die aan de organisatie hebben meegeholpen, ook nen dikke merci) en dat er zo nog velen mogen volgen. Eigenlijk is Cernum gewoon een grave boîte, na! Bij deze mogen de head hunters (mochten die al meelezen uiteraard) onder 't publiek stoppen met hun "interessante" aanbiedingen. 'k Zit goe waar ik zit ;-)
En nu, slapen... want morgenvroeg sjotten ('k krijg al zeer als ik eraan denk).

3 opmerkingen:

Geert Gitaar zei

sjiek, hoor, sjiek !

David aka Letman zei

Volledig mee eens Raf. Bij deze zijn je 'zonden' vergeven ;-).

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.