woensdag, september 27, 2006

"Take my breath away"

Vrijdagochtend is 't eindelijk zo ver... dan vertrek ik naar Berlijn voor alweer een mini-reunieke. De Duitse en Zwitserse Alumni organiseren jaarlijks een reunieweekend en dit jaar is 't de beurt aan Berlijn. Van mijn "cast" komen er 8 groepsleden (mezelf niet meegerekend), waarvan er één uit Mexico komt!!! Een Zwitserse, Bea, heb ik al in 9 jaar niet meer gezien. 'k Ben eens benieuwd of ze nog altijd even knap is ;-)

De andere 6 ben ik de afgelopen jaren verschillende keren tegengekomen... hier en daar... op één of ander minireunieke. 't Is altijd een plezant weerzien en eigenlijk ongelooflijk (zelfs naar UWP normen) hoe goed "het" nog klikt tussen ons en hoe "close" wij eigenlijk wel zijn. Het beste weerzien wordt ongetwijfeld met Annette... mijn enige echte en bovendien vrouwelijke soulmate. Haar vriendje, Christian, komt ook mee. Ze heeft er eindelijk ene gevonden die "approved" is door El Belgio (aka Rafke Magic). Yep, 'k heb alle vorige vriendjes sinds 1996 mogen goed- of afkeuren. 'k Weet eigenlijk nog altijd niet waarom ze mijn goedkeuring nodig had/heeft, maar 't streelt mijn ego wel.

Er komt ook ne Mexicaan uit cast D (ikzelf zat in cast E) van hetzelfde jaar... die kerel had ik vorig jaar voor 't eerst in 9 jaar gezien en die kende mij nog vanop enkele dance workshops in staging (periode van 6 weken in 't begin van 1996 gedurende dewelke de show werd aangeleerd). Toffe pee eigenlijk... goed mee gelachen en ook gedronken. Hij werkt voor een invoerder van sterke dranken :-P Vorig jaar had hij voor zijn "roommates" een fleske Tequila van 20 años bij... haba haba haba!!!

Soit, mijn loads zijn bijna gedaan, dus 'k moet verder werken. Hasta la pasta!

Geen opmerkingen: