woensdag, september 20, 2006

Fuck, damned, hell and devil!!!

Zaterdag na 't bestellen van nieuwe ramen (yep, de lang verwachtte verbouwingen aan Rafke's Pleasure Dome gaan EINDELIJK beginnen... in januari 2007) en het nuttigen van een lunchke, wilde ik ff snel iets opzoeken op 't net ('k weet zelfs al niet meer wat, maar 't zal wel iets met die verbouwingen te maken gehad hebben... 'k zat zaterdag nl. nog eens vol inspiratie). Wat bleek echter... mijn pc crashte en 'k kreeg em niet meer opgestart :-(
Maandagochtend naar Dell gebeld, want 'k heb een Next Business Day On-site contract. Na 10 minuten aan een stomme wachtlijn gehangen te hebben, heb ik (redelijk pissed off trouwens) ingehaakt. Gisterenochtend nogmaals geprobeerd, met hetzelfde resultaat. In de namiddag heb ik het dan iets langer volgehouden en de dame aan de andere kant van de lijn vroeg om mijn pc nogmaals op te starten?! 'k Antwoorde: "euh... 'k zit wel op 't werk, hé". Toen bleek dat ze me niet kon voorthelpen... 'k wees haar op mijn Next Business Day On-site contract, waarop zij antwoordde: "ja maar, we zullen toch eerst ff moeten trouble shooten, want anders weet ik niet of de technieker een nieuwe harde schijft moet meenemen of enkel een Windows installatiepakket". D'OH!!! Wat voor een kutantwoord (pardon my French) is dat?! Kan die ni gewoon beide meebrengen? Maw nu moet ik dus nen halven dag congé pakken om eerst ff te "trouble shooten" aan de telefoon, waaruit snel zal blijken dat ze toch iemand moeten langssturen, waarvoor ik dan alweer een halve dag verlof moet nemen. Deze dienst is zogezegd wel "gratis" (yeah right, 'k heb er wel voor gedokt), maar 't kost me minstens een dag verlof. Verlof is me net iets meer waard dan cash zoals de regelmatige bloglezer al wel zal ontdekt hebben.
De dame zei toen "ja maar, je kan ook iemand vragen om in jouw plaats aanwezig te zijn... da's toch simpel". Euh... hellooooo!!! Da's idd simpel gezegd, maar de meeste mensen werken wel overdag, hé! 'k Heb nu wel "chance" dat onze pa op pensioen is, dus die zou da eventueel wel kunnen doen, maar 'k vind het dan nog een blijk van a-service. 'k Ga hier toch eens mee verder... en als mijnen Dell is "afgeschreven", dan koop ik gewoon terug ne Mac. Gedaan met al die zever!!!

Geen opmerkingen: