dinsdag, september 05, 2006

pijn...

Gisteren dus om begrijpelijke reden de krachtsessie bij de fitness afgebeld en eveneens besloten om zelfs geen cardiotraining te gaan doen (wegens te veel stijfheid in de spieren, vooral de quadriceps). Maar vermits ik geen pussy ben, en 't vriendinneke aan de hemel stond te trakteren (de zon dus), heb ik 't fietske gepakt en ben ik ff langs het ouderlijke huis gereden. Heen en terug is dat een half uurke (31 minuten volgens mijn Polar) en een verbruik van 268 kcal (waarvan 55% vet... yeaaaaahhhhhh). De spieren voelden ook beter aan achteraf (nog wel wa pijn, maar al een pak minder dan voor het fietsen).
Soit, snel den douche in en dan in de zetel voor 2 afleveringen van wat toch wel één van de betere tv-series van de eeuw moet zijn, Lost. Eerst was er een soort terugblik van seizoen twee en vervolgens een nieuwe aflevering.

Oh ja, vermits Frank (de VRT weerman) had gezegd dat het vandaag schitterend weer zou worden, heb ik beslist om met 't fietske naar 't werk te komen. Van da goe weer heb ik nog ni veel gemerkt (hopelijk komt da straks nog), maar 't was ook ni echt slecht. Gewoon grijs (maar droog) en overtrokken. Hopelijk geen regen tussen vijf en zes vannamiddag ;-)

Geen opmerkingen: