woensdag, september 06, 2006

Fietsen tussen de weiden...

't is eens iets anders :-)

Vanochtend, 't was goed weer, dus met 't fietske naar 't werk. 'k Vertrok bij mij thuis om 7:59. Eens de straat uit en voorbij de sporthal van "den Atlas", rij ik eerst tussen 2 kleiner weikes, vervolgens tussen achtertuintjes en een sportcomplex (Mariënborg), dan de Doornstraat oversteken om vervolgens tussen 2 serieuze weiden te rijden. En vanochtend was 't daar file :-D
Den boer was zijn koeien van de ene wei naar de andere aan 't overbrengen. Dus dieje pee zet de fiets-/loop-/wandelbaan af met een "lint" en zijn koeien steken over. Grappig zicht wel.
Anyway, ni echt lang moeten wachten, dus mijn tocht verder gezet tussen de gebouwen van 't voormalige UIA en vervolgens een stuk langs Fort 6. Dan via 't Geitepad onder den E19, een stukske door een villawijkske, voorbij Olvé Familia. Ondertussen zijn we aan de Prins Boudewijnlaan beland. Als we die oversteken, rijden we 't Fort 5 in en bij 't uitrijden daarvan is 't laatste rechte stukske aangebroken.
Aankomst op 't 7e verdiep hier om 8:23. In totaal 24 minuten onderweg (tot op den bureau). Da's dus sneller dan met den auto!!! Immers met den auto rijd ik er tussen de 12 en 15 minuten, dan een 5-tal minuten om te parkeren en vervolgens een 10-tal minuutjes stappen naar de ingang van 't gebouw. Reken zelf maar uit ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

5 min om te parkeren??
Rafke = vrouw?

Rafke Magic zei

ha ha ha... nog zo één en 't regent briefkes van 10 €

5 min is om de badge te zoeken, dan de bareel te openen, dan een plek te zoeken, den auto daar te plaatsen, uit te stappen, mijn fles water pakken en den auto af te sluiten

als gij da rapper kunt... tof, maar 's morgens maak ik mij ni echt moe ;-)