dinsdag, september 12, 2006

een ambetant pijneke

Zondag met 't neefke en 't nichtje (en hunne papa uiteraard) een fietstochtje gemaakt door Edegem. Eerst zijn we naar Glâcé Jozef gereden voor een ijsje (yep, David & Geert, 'k heb gezondigd). Daar weten ze waar ze mee bezig zijn :-P Vervolgens zijn we naar 't Meihof gereden. De kids keken uit naar de speeltuin aldaar. De broers hebben dan maar een terraske gedaan (en yep, alweer gezondigd... twee Krieken Liefmans binnengekapt) en wat bijgebabbeld. Na een kleine 2 uurkes terug huiswaarts gekeerd en onderweg, vlakbij "den barron" waren ze aan 't boogschieten (staande wip) en de kids wilden ff kijken. Terwijl we daar stonden te kijken, voelde ik "plots" een verse "muggebeet" (althans dat dacht ik toen) op mijn rechterenkel. Iets later voelde ik alweer een prik... toen ik keek, bleek het een daas te zijn :-(
Enfin, we zijn dan doorgereden en 'k ben ineens naar huis gereden.
Gisteren was mijn rechterenkel ongeveer 2 maal zo dik als de linker. 's Avonds was 't nog erger... rood, jeuk en pijn tegelijkertijd en "bonken". Direct ijs opgelegd en dat een paar keer herhaald. Vannacht met de beentjes omhoog geslapen en tegen vanochtend zag het er terug min of meer "normaal" uit. Momenteel is 't weer aan 't jeuken en voel ik opnieuw een lichte pijn. Vanavond na 't werk nog eens een coldpack leggen en daarna toch gaan fitnessen ('t zou zot zijn om nu te stoppen).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

't Zou inderdaad zonde zijn !!!

David aka Letman zei

Rafke, je vergeet steeds je karakter als je sportief gaat doen, lol.

Rafke Magic zei

euh... karakter is één zaak, nen enkel die tweemaal zo dik is als normaal een andere... vanavond wordt er opnieuw gefitnesst ('t stond woensdag al op de planning, maar door een monsterfile op den E17 -zat die dag ff bij nen andere klant- was ik té laat terug in het Antwerpse)