woensdag, februari 07, 2007

40...

...was het aantal minuten dat ik gisteren moest lopen! Awel, 'k heb er 37 van gelopen en 3 van gestapt. Een eerste stappauzeke was na iets meer dan 20 minuten en duurde een 2-tal minuutjes. Hartslag was terug ok, dus opnieuw begonnen. Nog eens 10 minuten later zat ik alweer in de hoge regionen (mede door een knappe jonkvrouw die vlak voor mij oefeningskes aan 't doen was... en ze deed me denken aan een ex-latina liefke uit Toronto... grrrrr), dus heb ik een nieuw stappauzeke ingelast. Dit keer ééntje van slechts 1 minuut. De laatste 3 minuten heb ik in 't lichtrood gelopen (wedstrijdtempo), maar 't belangrijkste is: 'k heb het gehaald én daarna zelfs nog een kwartier gefietst ;-)
Daarna snel naar huis gereden, want 'k had megahonger!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

megahonger zal wel zijn denk meer megag.... hihihi

Geert Gitaar zei

Rafkemagic kennende zal het Megagoesting geweest zijn. Of dat dan in "voedsel" was, is een andere vraag!

Rafke Magic zei

tssss... waar zitten jullie toch altijd met jullie gedachten?