dinsdag, februari 20, 2007

TROTS!!!

Vanochtend kreeg ik telefonisch te horen dat ik afgelopen nacht peter ben geworden van Louis (broertje van Viktor). 'k Ben net een bezoekje gaan brengen in 't "moederhuis" na eerst 50 minuten gelopen te hebben aan een gemiddelde hartslag van 148!!! U leest het goed... 't gemiddelde lag onder de 150 :-) 'k Heb een piekje van 159 gehaald, maw 'k ben zelfs onder de 160 gebleven!!!!
Maar we wijken af... Louiske is een rustig kind (den aard naar de peter?) en 't ziet er een levensgenieterke uit (da zal em vooral van zenne pa hebben, denk ik... vrijdagavond worden er een paar flessen uit zijn whiskey collectie gekraakt... de vader en de 2 peters, want Louiske heeft 2 peters, gaan hun smaakpapillen dan eens uitgebreid verwennen).
De moeder zag er serieus moe uit... begrijpelijk... ze had eigenlijk nog ni veel geslapen. Enfin, hopelijk kan ze nu wa uitrusten. Toen ik en één van de tantes en nonkels doorgingen was de kinderarts net op bezoek (20:30 ?!) om eens alles te controleren. Dus 'k vermoed dat moederlief momenteel al serieus in dromenland zit ;-)
Alsof dat allemaal nog ni genoeg was... vandaag is EINDELIJK het project begonnen alwaar ik reeds geruime tijd op aan 't wachten was. 'k Heb al sofort 2 Classification DataSources mogen creëren én een standaard DataSource mogen uitbreiden (aan zij die toegang hebben tot de user exit... ge kunt er nog een leske van leren).
Bon, 'k ga genieten van mijn warm chocomelkske... nog effe tv kijken en dan mijn bed opzoeken! Ciao!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En de vrouwen van welke klant moeten zich nu zorgen beginnen te maken?

Rafke Magic zei

vrouwen moeten zich geen zorgen maken... 'k ben nog altijd ni van plan om op korte of middellange termijn vader te worden?!