vrijdag, februari 16, 2007

blijven trainen

levert blijkbaar resultaten op, WANT... gisteren heb ik 45 minuten gelopen aan één stuk zónder in 't rood te gaan!!!
Applaus voor jezelf (zou de Grote Meneer Kaktus gezegd hebben) :-)
Daarna ff gestretcht en vervolgens nog 10 minuutjes héél rustig de spierkes losgefietst (niveau 1 voor de fitnessers onder u).
Zaterdag (of zondag) nog een 40'er forceren en volgende week gaan we voor de eerste 50'er. Nog twee weken (als alles goed gaat) en 'k zit aan een volledig uur. Daarna gaan we aan de snelheid werken (die zou best wa naar boven evolueren als ik de 20km op een deftige tijd wil doen... maar da's eerlijk gezegd bijzaak... hoofdzaak is om ze uit te lopen zónder problemen).
Na de 20km ga'k wa bij die Johnnies in de fitness zitten/staan om mijn bovenlichaam wat te "verstevigen" ;-) Don't worry, 'k heb totaal geen "I'll be back" ambities, maar hier en daar mag het wa steviger.

4 opmerkingen:

David aka Letman zei

Je merkt het dus zelf nu: regelmaat loont :-). Vergeet dat werken aan de snelheid nog maar even (blessuregevaar) en maak van dat uur lopen een gewoonte, iets waar je je hand niet meer voor omdraait. Je zal merken dat die snelheid vanzelf komt na een tijdje...

Rafke Magic zei

cool, thx for the tip!
én bedankt voor de helpende handen afgelopen vrijdag ;-)

Rafke Magic zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
David aka Letman zei

Hé, ik heb me geamuseerd :-), zelfs het voorbereiden was fun.