zondag, februari 11, 2007

Nike Event?!

Vanmiddag effe gaan lopen. Vandaag stond een 35'er (minuten, hé... geen km's) op 't programma. Jawadde... de parking stond boemvol. Toen ik binnenkwam, bleek de "badmintonzaal" zeer druk bevolkt te zijn (vnl. vrouwen). Blijkbaar was er één of ander Nike Event en kon je (letterlijk) groepslessen volgen. Soit, mij ni gelaten, ik heb me snel omgekleed en ben naar de loopbanden getrokken. Daar het een "kortere" sessie betrof, besloot ik de snelheid nog eens op te drijven. Hmmmm... de combinatie van die hogere snelheid, samen met een meer dan normaal alcoholverbruik én véél en vettig eten (twee warme maaltijden genomen gisteren... 't was buiten mijn wil om) bleek toch ni zo interessant te zijn. Soit, 'k heb na een kwartier een wandelpauze genomen van anderhalve minuut en vervolgens de sessie afgewerkt aan een lagere snelheid.
Daarna nog eens een kwartierke gefietst en vervolgens naar huis want 't buikske grolde enorm ;-)

Geen opmerkingen: