donderdag, februari 01, 2007

vervelend pijneke

Dinsdagavond gaan lopen. Op 't programma stond 35 minuten lopen aan 7 km/u. 't Hartritme zat van in 't begin goed, maar 'k had "slechte benen". Hier en daar lichte pijn en een "vermoeiend" gevoel. Na 20 minuten bereikte de hartslag mijn maximum (voor trainingen) en heb ik dus effe gewandeld. Idem dito 10 minuten later. Morgen (want vanavond kan ik niet wegens een afscheidsdrink van een collega) ga 'k de snelheid terug een beetje verlagen tot 6.5 km/u. Boodschap lijkt me om eerst mijn hartslag ok te krijgen en pas dan te focussen op tijden (is uiteindelijk voor mezelf niet zó belangrijk).
Soit, gisteren voelde ik al in mijn rechterbeen een "onaangenaam" gevoel... precies of 'k had de dag ervoor véél langer gelopen dan die 35 minuutjes en dan nog op één been. Maw een mega "vermoeiend" gevoel. Vannacht heb ik dan ook met de benen omhoog geslapen (uiteinde van 't bed omhoog gezet). Momenteel is er nog steeds een "onaangenaam" gevoel, MAAR 't is al een pak minder dan gisteren. Vanavond voor 'k ga slapen eens wat tijgerbalsem opsmeren en opnieuw 't uiteinde van 't bed iets hoger zetten.

1 opmerking:

dejerre zei

da's verdomme gene kak !