maandag, februari 05, 2007

Back on track?

Na een kleine rustpauze (ten gevolge van het pijneke uit de vorige post) én enkele plezante calorieverbrandende oefeningskes op vrijdagavond, ben ik gisteren mijn tweede 35 minutenloop gaan afwerken. 't Ging tamelijk vlot en 'k had "goei benen". Maar de onregelmatigheid én het alcoholverbruik van de afgelopen 2 à 3 weken hebben wel degelijk een impact op het hartritme (allé, 'k vermoed toch dat die faktoren aan de bron liggen). 'k Heb 2 keer een wandelpauze moeten inlassen wegens te hoge hartslag.
Na 't lopen, ben ik nog een kwartierke gaan fietsen. Dat was trouwens al effe geleden... de laatste 2 weken heb ik me beperkt tot lopen alleen, maw mijn trainingsduur is ook verkort. Daar waar ik in eerste instantie telkens een uur trainde, was dit teruggevallen op "slechts" 25 - 35 minuten (afhankelijk van mijn loopschema uiteraard). Bon, al bij al, heb ik er toch een goed gevoel aan overgehouden. En vanaf nu is 't terug minstens een uur trainen.

En terwijl ik dit schrijf, ben ik nog eens aan 't genieten van ne Coke Black :-P
Wat ge allemaal ni terugvindt tijdens ne verhuis... ;-)

Geen opmerkingen: