zondag, februari 25, 2007

serious offday

Na een alweer vrij goed prestatie vrijdagavond (50 minuten zonder in 't rood te gaan), heb ik vandaag vééééél slechter nieuws :-(
'k Ben begonnen aan een hartslag van maar liefst 130? Toen had ik nog geen enkele inspanning gedaan... maw stront aan de knikker. Na 5 minuutjes op de loopband zat ik al een eerste keer in 't rood. Uiteindelijk heb ik de geplande 45 minuten niet uitgemaakt, maar in de plaats daarvan slechts 30 mét maar liefst 3 wandelpauzes. Needless to say, something is wrong. Een uitspraak van de coach indachtig... vrees ik dat ik ziek aan 't worden ben... alweer. Niet echt verwonderlijk daar er op 't werk een aantal zieke mensen rondlopen en luidkeels verkondigen "ik blijf pas thuis als ik écht ni meer uit men bed kan". Tja, die gasten kosten de firma's én de gezondheidszorg pakken geld natuurlijk, want die steken al de rest aan. Gevolg, andere mensen worden ook ziek én blijven wel thuis, etc... Good busy van die enkele "tough guys"!

Geen opmerkingen: