woensdag, februari 14, 2007

de aanhouder wint...

Gisteren stond er een 45 minutenloop op 't programma. Idd, 45 minuten... 'k kreeg al krampen bij 't gedacht alleen. Da's eigenlijk een halve voetbalwedstrijd lang continu lopen. Als ge 'r bij nadenkt, dan heb je een vermoeiende gedachte!
Soit, 't was redelijk druk en één of ander grietje (30+) met bijgewerkt balkon (op 't eerste zicht schoon bijgewerkt trouwens) was de show aan 't stelen. Grappig eigenlijk hoe quasi élke man naar haar gluurde én probeerde van de nodige "uitleg" te voorzien :-)
Anyway, ik was me aan 't concentreren op m'n hartslag en terwijl naar 't Snooker aan 't kijken. Man, is me dat een saaie "sport"?! Plots begaf de batterij van mijn iShuffle het :-( Dan maar mijn hoofdtelefoontje ingeplugd in de loopband en naar één of ander serieke op VT4 of Kanaal2 gekeken. Vervolgens effe JimTv en TMF om daarna ook daar mijn hoofdtelefoontje te "unpluggen".
Na 35 minuten was ik al twee keer in 't lichtrood gegaan en besloot ik om effe een rustpauze in te lassen. Na anderhalf minuutjes stappen, "vloog" ik er terug in... en 'k ben ni meer in de buurt van 't rood geweest ;-)
Daarna effe gestretcht en vervolgens huiswaarts gekeerd voor een paar smakelijke boterhammekes!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Doe zo voort het gaat je lukken en als na de stretching je nood hebt aan massage.... want binnenkort moet je de kap van één uur overtreffen ;o)))