vrijdag, mei 11, 2007

Breek the stilte!

Jawadde, 't is hier ff stil geweest, ni waar? Reden: druk, druk, druk... en 'k heb het ook nog eens druk op de koop toe. Vannacht omstreeks 3:11 zag ik me genoodzaakt een kleine pitstop in te lassen (net voor 't slapengaan had ik immers, wegens een droog keelgevoel, enkele fameuze slokken water tot mij genomen). Soit, daarna terug in m'n bed gekropen en beginnen maffen. Maar toen werd "the sound of silence" plots verstoord door de buurtvogels. Djiezes kraajst, die beesten kunnen lawaai maken. Enfin, toch terug in slaap gevallen en vervolgens rond 6:20 voor de eerste maal mijn Snooze button ingeklopt!
Morgen is het zover... we gaan naar Disneyland Paris. De mental coach zou graag hebben dat ik alvorens we vertrekken nog ff ga lopen. Op de planning staat een loop van een uur. Da gaat vroeg opstaan worden, want ik word al bij de mental coach verwacht om 10:30. Van daaruit rijden we naar 't Zuid station alwaar om 12:20 de tgv vertrekt richting Parijs!
Zondag alweer vroeg opstaan, want 't is "Magic Sunday" (dat had ik écht ni verwacht... speciaal voor mij... snif, snif) en dan is 't park al om 8u geopend voor gasten die in één van de resorts verblijven. En zoals ik tien jaar geleden al heb ondervonden in Florida, van zo'n dingen moet ge profiteren!

Volgende week is er (hopelijk) terug normaal blogverkeer....

Geen opmerkingen: