zaterdag, mei 19, 2007

Feesjes...

...gisterenavond was 't alweer karnaval op 't Kiel. 3 - 0 droog in de kakker (van die van Roeselare)!!! "There's only 1 Paul Kpaka" werd trouwens al vrij vroeg verlost van z'n bankzittersstatuut en kreeg meteen 75% van het Keilpubliek mee. 't Eerste kwartier was subliem, echter zonder succesvolle afwerking. Daarna begon het wat te slabakken. Tot ons aller Swake een voorzet van Cruuuuuuuz droog binnenkopte. De keeper, hij stond erbij en keek ernaar. Daarna volgden nog 2 kopbalbeauties van "e viva Losada". Klein feestje dus op 't Kiel... met als gevolg 4 pintjes (2 voor de match en 2 erna - we hebben het rustig gehouden) en nog een klein pakske friet met "kouwe kurrie" (van 't Booms Frituur die op 't Foorke op de Bist staan).
Vandaag is 't Stefke zijnen toer... vanochtend is em geringd in de kerk aan 't Lisp en seffens gaan we 'r een goei lap op geven. 'k Moet me trouwens nog snel douchen na dit bericht. Want om die 4 pintjes en da frietje eraf te werken, ben ik net ff buiten gaan lopen (bedoeling was echter de loopband wegens téveel pollen in de lucht, maar Rafke was z'n loopschoenen vergeten... d'oh). Enfin, 'k zit hier dus te snotteren en te blijten terwijl ik dit blindelings (uiteraard) aan 't typen ben. Enfin een 7-tal km (mijn toerke van donderdag ietske uitgebreid) 46 minuten en nen half. Ni slecht, al zeg ik het zelf. Wie weet ga 'k volgende zondag toch meedoen... on vera! Bon, en nu den douche in!!!

Geen opmerkingen: