maandag, mei 28, 2007

"Singse"

Yep, 't is zoe vaar... de foewr stotter, dus 't is singse! Dus wat doe nen Excel consultant dan? Die blijft dan thuis om te werken. Zoals schilderen in 't apartement. De nis waarin de nieuwe verwarmingsketel z'n plaats zal krijgen, was onlangs voorzien van Gyproc platen. Om 't geheel wa "mooier" te maken, dacht ik bij mezelf "Rafke, we gon da rap ff schilderen, eej! Dan ziet datter wa beeter ouit!". Dus gisteren met volle moed met één of andere primer begonnen. Tot plots... 'k zat ongeveer in 't midden... da potteke leeg was :-( D'OH!!! Tja, dan ben ik maar gestopt, hé. En daarna m'n erfgenaampjes nog eens gaan bezoeken. Tussendoor had ik ook ne was van 40° ingestoken (da moet ook al eens gebeuren, hé).
's Avonds was 't luieravond. Eerst een programmaake op den één gekeken, dan CSI Miami en vervolgens In De Gloria. 'k Had uitgekeken naar "Battlestar Galactica" (jeugdsentiment als het ware), maar 't sloeg ferm tegen.
Bon, vandaag verder gedaan met schilderen... daar waar geen "primer" gebruikt was, heb ik ineens mijn "Pierre de France" erop gesmeerd. 't Ziet er zelfs goe uit, maar 't zal nog een extra "couche" nodig hebben, peins ik. Daar waar er reeds primer ophing, "pakte" de verf direkt. Resultaat: de nis ziet er al veel "chiquer" uit. Daarna ben ik effe voor 't werk bezig geweest en daarna een uurke gaan fitnessen. Drie kwartierkes gelopen en een kwartierke gefietst. Tja, 'k ben terug wa meer cardiotoestellekes in m'n programma aan 't inbouwen. Nadien was ik een ander mens :-)
Daarna gegeten en nog effe verder gewerkt aan m'n ZMAGIC tooltje. Guess what... 't is klaar!

Geen opmerkingen: