donderdag, mei 24, 2007

"den bouw"

Gisteren mijn handtekening geplaatst onder een contract voor een nieuwe keuken, se! Jawadde, 't gaat chique worden. En vandaag heeft "el padre" het extra muurke (nodig om mijn ingebouwde oven niet tot buiten het deurgat te laten komen) afgewerkt. Nice one, daddy! Normaal gesproken zou vandaag "den bezetter" beginnen, maar dankzij mijn "o zo lieve buurvrouw" (de f***ing b***h) heeft hij z'n 100 zakskes Knauf te voet naar boven (2e verdiep via een ongelooflijk "domme" draaitrap) mogen dragen, want "dieje camion komt ni oep maanen oeprit, eej". 'k Ga geen namen noemen en ook niet neerpennen wat ik dat mens had aangedaan mocht ik ter plekke zijn geweest en ni aan 't stressen bij mijne klant. Soit, hij heeft me ni gebeld (heb me daar net wel effe verontschuldigd bij z'n dochter... hij was zelf immers ni thuis), dus 'k heb het uiteraard véél te laat gehoord (daarstraks bij de ouders thuis).
Enfin, bon, soit... er begint vaart te komen in de renovatie. 't Werd tijd ook... hoewel, nu weer met dat akefietje, begint m'n zin om er terug te gaan wonen weer een beetje af te nemen. Desalniettemin gaat het mijn pret van mijn, binnenkort, (ver)nieuw(d) appartement niet bederven! Na, ik heb gesproken!

Geen opmerkingen: