maandag, mei 21, 2007

doet ie het of doet ie het niet?

Da's een vraag die me de laatste tijd meer en meer bezig houdt... net een loop van een uur achter de rug... puur op karakter want 'k heb weer pijn terhoogte van m'n onderbenen (scheenbeenvliezen vrees ik). Hoewel het qua conditie stilaan goed begint te zitten, neemt de pijn weer toe sinds ik terug ben overgeschakeld op 3 trainingen per week. Anyway, vandaag had ik een gemiddelde snelheid van 7.5 km/u wat impliceert dat als ik hetzelfde tempo zou aanhouden, ik de 20 km op een kleine 3 uur zou lopen. Eerlijk gezegd, da zie 'k momenteel totaal ni zitten. Da's 3 keer zo lang als vandaag en 't was nu al een uur puur op karakter. No way da'k da 3 uren kan volhouden.
Soit, 'k heb net een mailtje gestuurd naar Letman om m'n kandidatuur in te trekken... 'k ga wel blijven trainen, maar terug iets "rustiger". 'k Zou tegen augustus moeten klaar zijn om 't nieuwe voetbalseizoen mee aan te vangen. 'k Heb het "spelleke" gemist de afgelopen 2 jaren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel heel spijtig :o(((((

David aka Letman zei

Jammer idd maar mss wel de verstandige beslissing - met een geblesseerd Rafke is niemand iets ;-)