woensdag, mei 07, 2008

2nd day...

Vandaag ben ik samen met Janice (de operations manager hier) naar Promove geweest. Da's een soort van agentschap dat je helpt bij het zoeken naar een geschikte woning. Hoewel de Gables van gisteren redelijk "perfekt" is... kwam de Promove medewerker met nog 2 interessante "deals" op de proppen in dezelfde buurt. Tevens heeft hij ons zeer goed geïnformeerd over de aanschaf (of lease) van meubels (niet onbelangrijk als je slechts voor een paar jaren "verhuist"). Vervolgens zijn we op onderzoek gegaan naar "cell phones". Voor een écht abonnement, moet ik dus eerst m'n social security number hebben én een credit score. Beide worden eerstdaags geregeld. Bij T-mobile kan ik voorlopig terecht voor een soort van "prepaid" abonnement. Zodra alles in orde is, schakel ik gewoon over op een "normaal" abonnement en krijg ik m'n gratis gsm ;-) We hebben ineens nog een paar "plugs" gekocht (om m'n Europese stekkers in een Amerikaans stopcontact te kunnen steken) en vervolgens gaan lunchen (een wrap). In de namiddag heb ik verder gewerkt aan m'n opdracht en die zo goed als beëindigd.
Daarnet nog wat extra boodschappen gaan doen... en dit keer wel gezondigd. Een klein zakske chips en een 6-pack (Bud Ice). Ne mens moet zich ook eens verwennen terwijl hij naar "The Family Guy" kijkt, ni waar?
Ok, TV calls!!!

Geen opmerkingen: