donderdag, mei 08, 2008

U raad het... dag 3

Bon, vandaag nog een paar aanbevolen lokaties van de Promove guy gecheckt én een beslissing genomen. Details volgen later wel als alles in kannen en kruiken is. 't Complex wordt momenteel bewoond door een héél internationaal gezelschap (Finnen, Fransen, Duitsers, ...). De dame aan de balie was een Britse. Haar man is een paar jaar geleden naar hier verhuist voor z'n werk. Zij is een jaar later afgekomen. Toffe madame die me héél wat nuttige info heeft bezorgd.
Soit, in de namiddag ben ik op zoek gegaan naar meubels (na een paar afspraken gemaakt te hebben via email, die ondertussen terug perfekt werkt). 'k Ben een paar keer serieus verloren gereden, daar de straat waar de Aaron's zich bevond niet in de Hertz gps stond... good busy! Voor het bezoeken van car dealers restte er geen tijd meer. Ben nog ff gaan fitnessen, daarna gedoucht, net gegeten en seffens een telefonisch interview. Daarna kruip ik in m'n bed denk ik.
Morgen is 't back to the paperwork...
Oh ja, vanavond rond 19u was 't buiten 90°F (da's ongeveer 30°C als ik juist gerekend heb)... en da's zonder de luchtvochtigheid gerekend!!!

Geen opmerkingen: