maandag, mei 26, 2008

drukke tijden

"De tijd vliegt snel, gebruik hem wel!"
Een wijze spreuk uit het verleden, waar ik meestal eigenlijk té lui voor ben.'t Is te zeggen, 'k hou me liever met andere dingen bezig dan wat soms meer dringend is. Enfin, afgelopen weekend heeft m'n lieve vriendin me (nog maar eens) geholpen met een soort van planning op te stellen voor de komende dagen. Vandaag heb ik me er zelfs voor een groot deel aan gehouden en achteraf gezien voelt dat wel goed. 't Is precies ook alweer een eeuwigheid geleden dat ik hier nog eens iets neergepend heb. Tja, er is dan ook nog zoveel te doen én 'k heb bovendien het genoegen om voor de laatste keer "van wacht" (weliswaar in tweede lijn) te zijn ('k had me m'n laatste werkweek in België wel anders voorgesteld).
Ondertussen lijkt de tijd weer even sneller vooruit te gaan dan pakweg een paar maanden geleden. Da's normaal zeker?

Geen opmerkingen: