vrijdag, mei 16, 2008

final day in Florida :'-(

Yup, 'k zit momenteel aan gate B4 van de luchthaven van Sarasota/Bradenton, te wachten op vlucht 1428 met bestemming Atlanta. Normaal gezien zou ik nu al ge"board" zijn, maar de vlucht heeft maar liefst 40 minuten vertraging. Perfect dus om van de free wifi gebruik te maken om m'n blog te updaten.
Gisteren had Jenny (een goeie vriendin sinds 1996 bij wie ik gelogeerd heb in Sarasota) een dagje vrij, dus zijn we, na een korte stop aan de social security office (en YES de application werd onmiddellijk aanvaard), met ons tweetjes naar Siesta Key Beach getrokken. SWWEEEETTTTT!!! Da's één van dé schoonste stranden ter wereld, I kid you not! Het zand is wit... en heel fijn. Gisteren was er een "yellow flag", dus... interessante golven ;-) Ondanks veelvuldig insmeren met Banana Boat SPF15, zoveel mogelijk in de schaduw te zitten én in de namiddag een T-shirt aangedaan te hebben, ben ik toch alweer (serieus) verbrand. M'n gezicht heeft precies de meeste schade opgelopen, maar m'n rechterschouder ziet er ook tamelijk "reddish" uit. Soit, 'k heb me ongelooflijk vermaakt en heb verder gelezen in "De Verloren Tombe" (een ongelooflijk spannend boek).
's Avonds ben ik met Jenny mee naar BootCamp geweest. Damn, serieus afgezien. We zijn begonnen met een kleine "run across the bridge" (zoek morgen wel ff op welke brug dat juist was) en daarna waren het vrij zware buikspier, armspier, beenspier, ... oefeningen. Ni te doen. 'k Dacht eerst bij mezelf "piece of cake... da zijn hier allemaal grietjes en bomma's... 'k ga da wel aankunnen". Niet dus. Afgezien, gezweet, moeten opgeven. 'k Was eigenlijk een beetje beschaamd over mezelf. Enfin, nu weet ik dat er nog véél werk aan de winkel is om terug "in shape" te geraken.
Na bootcamp hebben we FireSub sandwiches gegeten en naar de "season's finale" van My Name is Earl én The Office gekeken en eveneens de derde laatste aflevering van Lost Season 4. Man, da belooft. Zodra ik in Atlanta gesettled ben, koop ik die reeks op DVD of bekijk ik ze op 't net ('k ga ze immers missen in den Belgique).
En nu... wachten... niet op Godot, maar op m'n vlucht. Gelukkig is m'n bagage al ingechekt "all the way to Brussels", dus hoef ik mij daar in Atlanta niets meer van aan te trekken. In principe moet ik zelfs Security niet meer verlaten, zodoende dat ik een mogelijks lange wachtrij ontloop. Bon, 'k ga 't toilet hier eens opzoeken en nog een extra waterflesje kopen. Ben ondertussen gewoon geraakt aan het drinken van veel water (minstens 1,5 liter per dag). Daarna lees ik verder in m'n boek. Tegen m'n aankomst in België (voorzien voor morgenvroeg 8u) moet het uit zijn.

1 opmerking:

dejerre zei

tot donderdag moatje ...