zaterdag, mei 10, 2008

de leste, zen de beste

Jawadde dadde! Vandaag vrij veel gerealiseerd. 'k Heb nu een officieel adres in Atlanta (jeej), met elektriciteit (Georgia Power) én verzekering (anders mocht ik het contract zelfs niet tekenen). Sinds deze namiddag heb ik ook meubels (jeej again)... in overleg met m'n vriendin heb ik een eetkamer, salon en master bedroom uitgekozen. De guest bedroom bestel ik pas in augustus of zo... want die heb ik uiteindelijk pas nodig in september. Recht tegenover de meubelzaak, waren een aantal car dealers... en ééntje ervan had een autotje (kleine SUV) die ik qua "look" wel ok vond. Dus, op goed geluk binnengestapt en een kwartier later was ik een testrit aan 't doen met een wagen zoals ik hem zou willen hebben (opties inclusief). Sweeeetttt!!! 'k Was eigenlijk van plan om 't bij een Duits merk te houden... maar... als 't sjoeke dit goedkeurt, dan peins ik da'k ineens een bestelling plaats!!! 'k Heb een héééééél interessant lease-voorstel gekregen. Naar Belgische normen is 't bijna gratis :-D
Ben vanmiddag ook naar de bank geweest en heb de nodige papieren meegekregen om een rekening te openen en een VISA kaart aan te vragen. Zodra m'n social security number in orde is, stuur ik de papieren op en ben ik "all set"! 't Gaat al bij al vlotter dan ik dacht ('k ben hout aan 't vasthouden). Hopelijk gaat het dinsdag ook vlot bij m'n tweede poging voor de social security number aanvraag.
Bon, nu is 't tijd voor een pintje en tv ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

rafke, foto's moeten we zien, of links.