donderdag, mei 15, 2008

verbrand

Damn... gisteren een groot deel van de dag aan 't zwembad doorgebracht. 's Namiddags ff naar "boven" gekomen om iets te eten en een nieuw fleske water te halen. En om ff met m'n sjoeke te chatten ;-)
Daarna terug naar 't zwembad en me opnieuw beginnen insmeren... om de één of andere bizarre reden, heb ik enkel m'n armen gedaan en de rest vergeten. Héééééél domme fout zo bleek een paar uurkes later. 'k Had een telefonisch interview rond 17u (SET), dus rond 16u30 ben ik naar boven gegaan. Vermits ik een beetje "jeuk" had aan m'n linkerbovenarm, toch maar eens gaan kijken in de spiegel in de badkamer. Oh boy, bovenlichaam en rug volledig rood :-( Dan maar rap een koud doucheke gepakt om af te koelen en dan alles ingesmeerd met Nivea bodylotion (da werkt gewoon 't best). Daarna heb ik m'n rug voor alle zekerheid nog eens laten insmeren met Aloë Vera en vanochtend ziet het er al hééél wat beter uit ;-)
Gisterenavond een paar zware Piña Colada's gedronken met als gevolg dat de pijp snel uit was. Ben in m'n bed gaan liggen en onmiddellijk in slaap gevallen. Tot een uur of 5 vanochtend, want dan wilden die Piña's m'n lichaam verlaten :-)

2 opmerkingen:

dejerre zei

urinaal? anaal? of gastro-oraal?

Rafke Magic zei

urinaal ;-)