zaterdag, juni 07, 2008

Positief nieuws...

Vandaag zijn m'n meubels geleverd! YES, eindelijk eens goed nieuws :-) Het in elkaar zetten ging ook vrij snel vooruit, zodat ik rond 10u al richting bureau kon vertrekken (checken van mails + een documentje op Janice haar bureau achter laten zoals beloofd). Vervolgens in de Mall iets gaan eten en bij de kapper binnengesprongen. Dat werd DRINGEND tijd (maar is er de afgelopen dagen/weken gewoon niet van gekomen). Enfin, dieje gast begon met de volgende vraag: "which hairproducts do you use?" (op een Nutella toontje). Ikke: "eurgh... just gel", waarop hij: "we have to get you auit using that gel!" :-) Goe bezig!!! Enfin, de man heeft z'n best gedaan en 'k loop er terug wat verzorgder bij ;-)
Daarna nog maar eens gaan shoppen... bedlinnen, koffiezet, keukenrolhouder, handdoekhangers, ne stofzuiger (nen Dyson "ball"), gloeilampen en scheermesjes. 'k Heb me nog fameus moeten inhouden, maar 'k vrees dat ik een dezer tegen de limiet van m'n credit card ga zitten. Hopelijk houdt die het nog een week vol... tegen dan is m'n eerste pay cheque "binnen" en heb ik hopelijk een bankrekening en een Amerikaanse credit card. If not, dan gaat het spannend worden peins ik.
Bon, 'k ga stillekes aan afsluiten en m'n bedje (understatement of the week... 'k heb nl. een King Size) opdekken (stofzuigen is immers al lang gebeurd). Daarna nog een pintje nuttigen en een P-magazine lezen ('k sta er nog keiveel achter) en dan m'n bed in. En morgen blijf ik liggen! Basta!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Papierwerk heet zoiets zeker... België is niet veel beter hoor: moest bij gemeente bewijs binnenbrengen dat ik 2 kinderen heb om volgend jaar nog loopbaanonderbreking te kunnen nemen...

Anoniem zei

can't wait to play paintbal in the big closets :D