maandag, juni 23, 2008

YEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Ik heb een SSN :-D
OMG... 'k voel me een heel ander mens nu!!! Twaalf jaar geleden pleegde ik nog te zingen "I am a person, I'm not a number", maar nu ben ik ongelooflijk blij dat ik een "number" ben ;-)
Dus, m'n schema voor morgen ziet er plots helemaal anders uit. Zo dadelijk ga ik de openingsuren van de bank opzoeken en dat wordt, na een ontbijt en een doucheke, m'n eerste bezoek morgen. Nu kan ik EINDELIJK een bankrekening openen en een credit card aanvragen. Ah ja, en ge houdt het ni voor mogelijk, maar ze werken hier nog altijd met "cheques". Die kan ik vanaf morgen ook gebruiken. Handig, want m'n Georgia Power bill moet via cheque betaald worden voor vrijdag. M'n huur voor volgende maand moet ik ook betalen, dus zal daar ook maar ineens ne cheque voor vragen (en betalen met m'n gewone Belgische bankkaart).
Daarna naar kantoor om een aantal papieren te ondertekenen (allerhande standaardformulieren met rare nummers I-9, W-4, ...) en om een officieel document te vragen waarmee ik bij Acura kan bewijzen dat ik wel degelijk een job heb hier. Want, yeah baby, 'k ben gisteren een proefritje gaan doen met een Acura TL... zaaaaaligen bak! De perfecte combinatie van Duitse, Japanse en Amerikaanse troeven. Ge zit trouwens precies in een echte cockpit. En de GPS... die is zo bangelijk als die van Honda (want dezelfde), met dus ook een "convertor" in, achteruitrijcamera, ...
Hopelijk gaan ze ni te lastig doen en kan ik zo eentje leasen voor 2 jaar.
Vervolgens moet ik naar AT&T om m'n TV (Dish) en internet te regelen en hoogstwaarschijnlijk ook m'n gsm abonnement te "switchen" (T-Mobile vliegt buiten... rommel en slechte customer service). Trouwens, vanaf volgende maand moet ik toch overschakelen naar AT&T voor m'n nieuwe second generation iPhone ;-)
Daarna, hoop ik nog tijd te hebben om vanuit de Alti kantoren nog ff voor IBA Molecular te kunnen werken ('k zit op schema en wil dat zo houden) en tegen een uur of 4 trek ik richting luchthaven.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk !!!!!!!!!

Anoniem zei

Amai, dat heeft lang geduurd!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Anoniem zei

Koel, wel lelijke meubels…

Anoniem zei

eindelijk !!!!!!!!
america is qua papiere wel een land van muggezifters zenne :p