donderdag, juni 19, 2008

TV

Eergisteren- en gisterenavond eigenlijk voor de eerste keer sinds ik "verhuisd" ben, deftig tv gekeken. Op beide avonden was 't The Family Guy, een geflipte, maar bangelijke tekenfilm. Eergisteren was 't ook The Office, zowaar nog absurder. Er bestaat trouwens ook een "Britse" versie op de BBC. Zalige humor. Eergisteren was 't een oude "episode"... die met de "gaydar" :-D 'k Heb me kapotgelachen!!!
Gisteren was 't ook In Living Color, een klassieker die onder meer Jim Carey, Daymon Wayans en J-Lo hebben "gelanceerd". Doet wel goed om nog eens stevig te lachen :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

The Office RULES!!!

Heb de Britse versie op dvd, speciale humor wel, maar echt wel goed!

Anoniem zei

family guy is zooooo zalig :p net als american dad

Anoniem zei

'in living colour' ... zalig... ik geraak hier ni aan uit... ben een beetje ziek, en geraak niet ingelogd... dus volg ik de anonieme versie, maar zet ik m'n naam hieronder...

Jan(us)

PS: ik had dus een hele tekst achtergelaten, maar ben hem kwijt met dat aanmelden... tging er om dat Jim Carey toen echt wel zalig was, en als ge die nog eens kunt opnemen of ergens bekomen graag... alé terug in bed nu... caio