zondag, februari 12, 2006

blitsbezoek aan België...

Jawadde... gisteren rond 11u geland op Zaventem. Onze pa is mij komen oppikken. Eerst bij hen thuis een paar boterhammekes gegeten en dan inkopen gaan doen in den Delhaize (voor de Canadese/Amerikaanse collega's). Vervolgens naar Vivaldi's voor pralines, dankzij Cabuske (ne gast met een gouden hart, nen echte maat) die chauffeur wou spelen (mijn linkerbeen laat het nog altijd niet toe om met een auto met "shift gear" te rijden). Daarna langs den dokter gepasseerd. Zijn verdikt was al wat ik vermoedde... serieuze kneuzing, maar niets om me heel druk over te maken. 't Gaat wel een tijdje duren vooraleer alles genezen is (wat de ribben betreft, sprak hij van 6 weken... D'OH). Anyway, daarna een badje gepakt. Vervolgens met de ouders en mijn meter en nonkel Louis avondeten verorberd (en bij 't dessert heeft ons ma hare verjaardagscadeau, een fleske Icewine, open gedaan... lekkerrrrr) en daarna... naar 't Kiel!!!
De Ratten hebben de jonges van Zulte-Waregem ff laten zien hoe ge moet voetballen :-)
Bangelijke match, 't was de pijn in mijn linkerbeen (was er opnieuw ingeschoten toen ik op onOrthodoxse wijze mijn zitje probeerde te bereiken) waard. Daarna heeft Cabuske mij naar huis gedaan (met enkele omwegen, want Rafke was zo slim geweest om zijn sleutels in het ouderlijke huis achter te laten... en die waren niet thuis). Soit, Cabus, I owe you big time!!!
Geslapen tot een uur of 2 en de pijn in 't been was alweer serieus weggetrokken (Timmeke, dieje Swissflex marsjeert zalig goe), maar de pijn in de ribben was erger. Vandaag eigenlijk ni veel gedaan en 'k moet alweer mijne koffer gaan inpakken... ontbeten, bankzaken gecheckt, de ouders van koffie voorzien (ze zijn mijne koffer én propere was komen brengen), net Kraft Dinner mét ketchup gegeten (typisch Canadese maaltijd), nu nog ff mails checken en surfen, dan koffer inpakken en opnieuw den beddenbak in. Morgen alweer richting Toronto ('t uitzicht is momenteel gelijkaardig hier... met dieje sneeuw).

Geen opmerkingen: